Protože slunce vysvitne vžycky

1 lis

Rozhodla jsem se zahodit za hlavu všechen svůj hrozný pesimismus a negativní náladu. Od dnešního dne se ze mě stává úžasný člověk, který bude své okolí nabíjet pozitivní energií a nebude se zaobírat zlými věcmi, které stejně nemůže změnit, bude se raději soustředit na ty krásné věci a užívat si je, protože život je moc krátký na to, abychom se trápili, no ne?

Takže.. Do školy začnu chodit s úsměvem, začnu omezovat slzavé údolí, které prožívám na internátu (musím začínat pomalu), začnu se těšit na každou lekci tanečního, protože už mám svého stálého tanečníka (jmenuje se Petr, mám jeho telefonní číslo, skvěle tancuje, je to kus a má skvělej smysl pro humor..!), pokusím se překousnout to, že nemám ráda třídní učitelku a budu se přes to přenášet s úsměvem, nebudu smutnit kvůli špatným známkám, ale budu se snažit si je opravit..:-)

Takže abych to shrnula, pokusím se zaujmout jiné postavení ke svému životu, lepší, usměvavější, méně starostlivé a budu okolo sebe šířit pozitivní náladu, protože chci, aby jste mě vy všichni měli rádi a cítili se v mé společnosti dobře..! :-)

Za to, že jsem se pustila do této akce může hlavně Markétka, to díky ní se přestávám trápit.. Mám Tě ráda..:-) A děkuju za tebe.. Další zásluhu na tom, všem má Lucka, Evelin, Lenča a samozřejmě maminka..;-) Všechny vás mám ráda a ani nevíte, jak moc jsem vám vděčná, za to, že jste se mnou..:-)

3 komentáře to “Protože slunce vysvitne vžycky”

  1. Ditalend - Jak to vidí blondýna Listopad 2, 2012 na 7:54 am #

    Ahoj, držím palce! Taky se často rozhodnu podobně, ale nějak nevím, jak v tom rozhodnutí vytrvat, doufám, že ty vytrváš!!

  2. Bára Listopad 2, 2012 na 9:00 am #

    Fandím tvému rozhodnutí! :-)
    Ve tvém věku jsem na tom byla obdobně…až na ten internát :-) Nedávno jsem si pročítala zápis v nějakém zápisníku, kde jsem skuhrala nad tím, jak je to hrozný, je mi patnáct, nemám kluka, štve mě škola a všechno je na houby…
    Ale jen o rok později jsem se rozhodla vycházet víc vstříc životním výzvám a chvíli na to jsem poznala svého budoucího muže :-) Ne, že bych od té doby nezažívala těžké a smutné chvíle, ale i ty k životu patří. A vždycky je lepší brát ten život s humorem! :-)

  3. ustarnouciblogeriny Listopad 3, 2012 na 12:54 pm #

    Dovoluji si Tě zapojit do „blogerkovského letadla,“ tzv. jedenáctkového tagu, které už hodnou chvíli létá blogy. Princip je jednoduchý:

    1) na svém blogu na sebe prozraď 11 zajímavostí…
    2) odpověz na 11 otázek, které přikládám…
    3) vytvoř dalších 11 otázek, které zašleš dál těm,které nominuješ.

    Pro inspiraci můžeš mrknout k Parfumerce, Tuttobene, Černé Mooře nebo k Životu podle Lucie.

    A hlavně – nic není dogma a vše je dobrovolné. Pokud už Tě někdo nominoval nebo nemáš chuť hrát, omlouvám se… A pokud se rozhodneš zúčastnit, přeju hodně zábavy…

    teta blogerína

    Teď ty záludné otázky:

    1) Být či nebýt?
    2) Máš raději kočky nebo psy? Proč?
    3) Co ti nejvíc vadí na mužích?
    4) Jak reaguješ na neoprávněnou kritiku?
    5) Myslíš si, že mužský a ženský mozek funguje stejně?
    6) Jaká je nejstrašnější televizní reklama?
    7) Po dálnici proti sobě jedou 2 auta. Auto A jedoucí z bodu A jede rychlostí 80 km/h. Na stejné trase dlouhé 150 km jede z bodu B auto B rychlostí 120 km/h. Kdy a kde se budou míjet?
    8) Je místo, kam se můžeš vždycky schovat a kde je ti dobře?
    9) Kavárna nebo příroda?
    10)Domníváš se, že Popelka byla hloupá nebo rafinovaná?
    11) Jaký máš pocit, když na blogu zmáčkneš tlačítko „publikovat“ a nový článek je na světě?

Zanechat Odpověď

