Tvrdé pády snílka

29 říj

Přetrpím celý den ve škole s myšlenkami upřenými na toho jediného člověka, na NĚJ. Na to, jak si s ním budu psát až příjdu ze školy, jak si budeme povídat a bude to fajn.. Na to, jak spolu potom půjdeme ven a užijeme si krásný den..

Když jsem dnes ráno oznámila Lenče, že spolu chodíme, byla jsem hrozně šťastná a dobrá nálada se mě držela celý den.. Lenča mi ho schválila, trošku se bojí, ale řekla, že když budu šťastná já, bude i ona..

Všechno jsem to měla tak krásně naplánované a zidealizované a proto potom, když jsem přišla na skype a on tam byl, tvrdě jsem dopadla na zem. Nevím co se stalo, asi měl špatný den, potřeboval si na někom vylít zlost a já se zrovna naskytla jako vhodný terč.. Nevím, ale postavil mě tvrdě na zem..

Nesnáším to, nesnáším, když mi někdo takhle kazí moje představy.. A když je to zrovna on.. Tak dlouho jsem se snažila a teď to vyšlo a vypadá to, jako by to mělo jít zase všechno hned do háje.. :-(

Jedna odpověď to “Tvrdé pády snílka”

  1. ustarnouciblogeriny Říjen 30, 2012 na 7:56 am #

    Dobré ráno, Mandarinko…nebuď smutná, snílku…zase bude líp…

Zanechat Odpověď

