Pár postřehů ze včera (foto)

28 říj

Tak jsem byla včera zase nakupovat, protože i když jsem se na zimu, nebo spíše na Vánoce a sníh  těšila tak takhle brzo mě opravdu překvapil, musela jsem se vydat koupit si nějákou zimní výbavičku. Koupila jsem si boty, čepici, rukavice a pak ještě nějáké doplňky, které se zimou nemají co dočinění, jen mě prostě zaujaly a musela jsem si je koupit, znáte to..;-)

Pod perexem budete mít fotky..:-)

3 komentáře to “Pár postřehů ze včera (foto)”

  1. ustarnouciblogeriny Říjen 28, 2012 na 9:43 am #

    Tys koupila pejskovi maskáčovou kombinézu???

Zanechat Odpověď

