Jak zdravíš do telefonu?

28 říj

Už několikrát jsem přemýšlela nad tím, jak pozdravit lidi do telefonu. Nevím, jestli jsem jediná komu to vrtá hlavou, ale chtěla bych mít nějáký svůj pozdrav, nebo tak něco. Víte mě přijde vůči tomu volajícímu hnusný, když mu řeknu třeba „No?“ a to já většinou říkám, nebo taky „Ano?“ ale ono z toho stejně vždycky vznikne spíše to „No?“ tak je to jedno.. A proto nad tím tak dumám, znáte to..:-D

Mohla bych volajícího pozdravit třeba normálními slovy jako „Ahoj,  Čau, Dobrý den“, nevím proč, ale to mi ke zvednutí telefonu nějak nesedí, nebo když třeba nevím kdo volá, taky volím to otravné „No?“ a je to vážně otravné a nelíbí  se mi to, ale jak mám vymyslet originální pozdrav, když už tolik pozdravů bylo vymyšleno, ale já si prostě nemůžu vybrat, nemůžu za to.

Můj bratr třeba kamarády co mu volají zdraví slovem „Příjem“ nebo taky „Slyším“ . Přijde vám to normální? Podle mě by se o tom dalo pochybovat. Příjem zní jako by chytal signál.. (E.T. volá domů).

Doufám, že nejsem jediná kdo to řeší, protože pak už bych vážně začala pochybovat o tom, jestli jsem  normální..

Jak do telefonu zdravíte vy? :-)

2 komentáře to “Jak zdravíš do telefonu?”

  1. mersmerize1 Říjen 28, 2012 na 12:42 pm #

    Já zdravím podle toho, kdo mi volá a jestli hovor čeká. Když člověka dobře znám (volá např. Tomáš, máma pod.), tak většinou řeknu Ahoj nebo „No, co je?“ (když to nečekám:D). Když mi ale volá číslo, která neznám buď řeknu svoje přijmení nebo jen „Ano?“ Záleží na situaci:D

    Nedávno mi nějaký **** (nechci ti tu spamovat blog ošklivými výrazy, volal z české spořitelny ve tři ráno! Tak to jsem snad ani nepozdravila a hned jak se dotyčný představil, tak jsem řekla,že si budu stěžovat a položila jsem to:D

    • Statečná Mandarinka Říjen 28, 2012 na 2:53 pm #

      „No co je“ jsem zapomněla napsat, to říkám taky..! :-D
      Ale pěkný..:-)

      Ve tři ráno?! Zabít..! :-D

Zanechat Odpověď

